Je kunt je weer inschrijven voor de Verdiepingsdagen, in november doen we weer een rondje van 4 dagen. Wij houden zelf ook van deze dagen vanwege het interactieve karakter, dus we hopen dat jij er (weer) eentje met ons mee draait. Die dagen zullen plaatsvinden bij van der Valk A1-Amersfoort, lekker centraal en altijd een goed verzorgde dag.
Inschrijving kan per deelnemer (zie onderaan). "Interactieve Verdiepingsdag" geeft precies aan wat we op zo'n dag doen: samen met ons en je collega's uit andere ziekenhuizen het optimale uit je protocollen van 1 gebied halen. Juist doordat er per Verdiepingsdag deelnemers uit meerdere ziekenhuizen zijn vindt maximale kennisoverdracht plaats. Zo vragen we bijvoorbeeld alle deelnemers om hun CT-protocollen van het onderwerp mee te nemen. Niet per se om ze te verbeteren maar om ze onderling te vergelijken en weer eens te kijken waaróm de parameters staan zoals ze staan. Er zijn meerdere Verdiepingsdagen, waaronder: Cardiac, CT-stralingshygiëne, Hersenen (inclusief breinperfusie) en Trauma
Instapniveau: vooral MBB'er met iets ruimere CT-ervaring of diegenen die ervaring willen krijgen, protocolverantwoordelijken, CT-toestelhoofden, CT-aanspreekpunten. Een afgeronde Post-HBO of basiscursus CT strekt tot aanbeveling, maar is natuurlijk niet verplicht. De cursussen zijn uiteraard geaccrediteerd. Een Verdiepingsdag duurt 1 dag en kost €250,-. Alles is daarbij inbegrepen, dus ook het luxe lunchbuffet, lesmateriaal en certificaat.
Vanaf 6 aanmeldingen gaat een Verdiepingsdag gegarandeerd door. We organiseren in principe 2 maal per jaar een blokje van 4 dagen: in februari-maart en in oktober-november.
Bijgewerkt tot 22-4-2026, 10.00




Inschrijfformulier Verdiepingsdag:
Home | Post-hbo CT | Basis-CT | Advanced-CT | Verdiepingsdagen | Contact